Oceněný program služeb zákazníkům MAN CustomerFirst

Události

Oceněný program služeb zákazníkům MAN CustomerFirst

Výherci ocenění German Excellence Award 2018, které se uděluje německým firmám a podnikatelům za výjimečné služby, jsou již známí. V kategorii „Produkty a služby – podpora zákazníků“ se v tvrdé konkurenci prosadil globální program služeb zákazníkům CustomerFirst společnosti MAN Truck & Bus. Ocenění převzal ředitel pro marketing Björn Loose na oficiálním ceremoniálu 18. ledna 2018 ve Frankfurtu nad Mohanem.

Komplexní celosvětový program služeb zákazníkům společnosti MAN Truck & Bus s názvem „CustomerFirst“ (Zákazník na prvním místě) získal na German Excellence Award 2018 ocenění v kategorii „Produkty a služby – podpora zákazníků“. Cenu každoročně uděluje Německý institut kvality služeb a časopis DUB Unternehmer těm firmám a podnikatelům, kteří díky svým výjimečným produktům, službám, kampaním nebo iniciativám vyčnívaly z řady. „Je jasné, že naším programem služeb zákazníkům nastavujeme laťku i pro jiné,“ vysvětluje marketingový ředitel Björn Loose. „Na toto ocenění jsme hrdí, nadále však chceme program CustomerFirst rozvíjet a takto zvyšovat kvalitu služeb i spokojenost našich zákazníků.“

Stefan Hartner, globální vedoucí programu CustomerFirst (na snímku), dodává: „Zavedli jsme velmi dobrý a efektivní program. Vidíme to už i z výsledků našeho interního testování, ale toto ocenění potvrzuje správnost našeho rozhodnutí. „Ve svém hodnocení porota zdůraznila, že program poskytuje informace o spokojenosti zákazníků na všech obchodních úrovních a na 21 trzích prakticky v reálném čase a využívá přímé kritéria zákaznické spokojenosti .

Program CustomerFirst společnost MAN Truck & Bus vyvinula proto, aby mohla systematicky zaznamenávat údaje o spokojenosti zákazníků a udržitelně zdokonalovat kvalitu služeb. Program registruje, jak zákazníci vnímají kvalitu služeb značky MAN. Využívá přitom hodnotící systém, který při nejdůležitějších zákaznických procesech zaznamenává informace od začátku do konce. Výsledky se pak zobrazí na interním on-line portálu ve formě zprávy, která je zaměstnancům k dispozici už následující den. Všichni zaměstnanci, kteří program využívají – od servisních dílen přes podporu prodeje až po centrálu společnosti – získají víceméně v reálném čase komplexní informace potřebné pro sladění svých aktuálních 18i budoucích aktivit se zákazníkem.

Ocenění German Excellence Award se v roce 2018 poprvé udělovalo celkem v 23 kategoriích. O vítězích rozhodovala porota složená z renomovaných představitelů obchodu, médií a vědy. Mezi nimi byl například i bývalý německý ministr hospodářství a práce Wolfgang Clement, který je také patronem akce.