Prezentace novinek mají úspěch

Nákladní vozy

Prezentace novinek mají úspěch

První fáze uvedení nastupující generace nákladních vozidel na slovenský trh sklidila úspěch: během letních měsíců prodejci MAN navštívili téměř čtyři desítky zákazníků po celé republice.

Pandemie si vynutila nestandardní formy uvádění nových produktů na trh, a tak se v červenci rozběhla série prezentací pod názvem „Nový lev na vašem dvoře“. Měla úspěch: týmy prodejců MAN Truck & Bus Slovakia v průběhu léta navštívili celkem 36 zákazníků po celém Slovensku, aby přímo u nich, v jejich areálech, předvedli tahače TGX nové generace. Netradiční forma prezentace se setkala s velmi pozitivním ohlasem, protože nabídla dostatek času a prostoru na důkladné představení klíčových inovací a vylepšení, ale také na zodpovězení všech otázek. Zároveň jsme takto limitovali počet lidí shromážděných na jednom místě, čímž se maximálně zredukovalo zdravotní riziko v souvislosti s onemocněním COVID-19.

V následující podzimní fázi byly původně naplánovány dvě velké celoslovenské MAN Road Show, při kterých se počítalo s účastí několika stovek klientů a příznivců značky MAN. Vzhledem k nepříznivému vývoji pandemie na Slovensku však tento záměr nezrealizujeme. Vysvětluje Ing. Radoslav Jurča, jednatel společnosti MAN Truck & Bus Slovakia: „Jelikož se situace s koronavirem zhoršila a je vysoce pravděpodobné, že v nejbližších týdnech nebo měsících to nebude lepší, namísto Road Show, kterou jsme plánovali na dvou místech, budeme pokračovat v individuálních návštěvách zákazníků. Postupně mimo tahačů vyšleme na prezentace i další vozidla, ve flotile budou zastoupeny už i modely pro distribuční dopravu, respektive stavební sektor. Už chystáme 12tunové TGL nové generace s valníkovou nástavbou a později přibude sklápěč 8×6. Těší nás, že zpětná vazba je velmi pozitivní a naše aktivity se odrazily i na podepsaných kontraktech. Samozřejmě, za normálních okolností bychom dnes měli objednávek mnohem více. Aktuální stav nákladní dopravy a propad trhu s nákladními vozidly v důsledku koronavirové krize však zasáhl i nás. Každopádně zákazníci jsou novinkou nadšeni a jakmile se situace zlepší, vozidla si koupí.“

Akce „Nový lev na vašem dvoře“ tedy bude pokračovat. Ale kromě toho od poloviny října MAN Truck & Bus Slovakia odstartuje další, zcela novou formu prezentování přicházející produktové řady. Půjde o inovativní a atraktivní formát, přičemž hlavní roli sehrají zákazníci, resp. jejich řidiči za volantem testovacích trucků. O podrobnostech budeme včas informovat.