Soutěž Servis roku vyhrála pobočka Postřižín

Soutěž Servis roku vyhrála pobočka Postřižín

Vítězem sedmého ročníku soutěže Servis roku se stala v roce 2018 společnost MAN Truck & Bus Czech Republic s.r.o. pobočka Postřižín. Zasloužený titul tak putuje na severozápad hlavního města Prahy.

MAN servis roku je soutěž, v rámci které se posuzuje úroveň jednotlivých autorizovaných servisů MAN. Jedním z velmi důležitých signálů pro zákazníka, je bezpochyby úroveň plnění náročných požadavků MAN v oblasti organizace a vzhledu servisního zázemí a servisních procesů, a také kvalifikace zaměstnanců servisního partnera, tj. úroveň vyškolení mechaniků a přijímacích techniků, což má přímý vliv na spokojenost zákazníků s poskytovanými službami.

 

Vysoká přidaná hodnota

Na tyto konkrétní oblasti, které tvoří významnou přidanou hodnotu pro zákazníky, klade MAN velký důraz. Tímto způsobem se celá servisní síť MAN snaží velkou měrou přispět ke zvýšení celkové efektivity a využitelnosti vozového parku svých zákazníků. Spokojenost zákazníků a jejich jistota, že ve značkových servisech MAN jsou v nejlepších rukách, je primární úkol každého obchodního a servisního střediska značky MAN.

Servisy byly hodnoceny na základě několika kritérií: míra okamžité dostupnosti náhradních dílů – motivujeme servisy, aby měly v maximální možné míře skladem všechny potřebné náhradní díly, výsledek auditu Čistoty a pořádku v servisu, úroveň vyškolení pracovníků servisu, úroveň poskytování asistenčních služeb Mobile24, úroveň implementace Základních servisních procesů a index spokojenosti zákazníků se službami servisu – bodový výsledek centrálně organizovaného projektu CustomerFirst. Všechna kritéria hodnocení pro r. 2018 byla zaměřena na podporu zákaznické spokojenosti.

 

Významné centrum servisu a služeb

MAN Truck & Bus Czech Republic s.r.o. pobočka Postřižín je čtvrtým vlastním servisním a obchodním zázemím značky MAN v České republice. Společnost MAN Truck & Bus Czech Republic si velmi zakládá na svých vysokých standardech, díky kterým může nabízet zákazníkům špičkové služby. Výjimkou samozřejmě není ani servis v Postřižíně. Stálým cílem je nabízet moderní centrum služeb s plným vědomím, že MAN nejsou jen jednotlivé produkty, ať jde o samotná vozidla či servisní nebo jiné služby. MAN nabízí vždy ucelená, kompletní řešení zákaznických požadavků, která vyplňují a realizují vysoce kvalifikovaní odborníci. Servisní a obchodní zázemí MAN Truck & Bus Center Postřižín je jedním z těch míst, kde zákazníci značky MAN naleznou právě komplexní řešení svých dopravních požadavků a byznys plánů. Servis v Postřižíně zajišťuje záruční i pozáruční servis nákladních vozidel MAN, autobusů MAN i autokarů Neoplan, opravy vozů po nehodě, vyřízení pojistné události, smluvní partner pojišťoven: Allianz, Česká pojišťovna,  zabezpečení odtahu nepojízdných vozidel, opravy převodovek ZF, výměny a opravy čelních skel, montáž filtrů pevných částic, opravy a plnění klimatizací, opravy nezávislých topení Webasto a Eberspächer, přípravu na TK, příp. zajištění provedení TK, měření emisí vznětových motorů vozidel MAN a Neoplan, montáž a opravy palubních jednotek Toll Collect a SK mýta, kalibrace tachografů (analogových i digitálních), opravy návěsů a přívěsů, servis náprav BPW a SAF, montáže a servis hydraulik HYVA, tlakové mytí vozidel, svařování nerezu, oceli a hliníku, prodej originální ND MAN a Neoplan, montáž a prodej doplňků a pomoc v nouzi 24 hod. denně 365 dní v roce

 

Sláva vítězům

Druhé místo obsadil servis GW JIHOTRANS a.s. a třetí byl servis MAN Truck & Bus Czech Republic s.r.o. – pobočka Čestlice. Všem zúčastněným gratulujeme k umístění v soutěži, oceňujeme dokonalou práci a přejeme ještě více spokojených zákazníků. Spokojený zákazník je náš primární cíl.

 

Milan Olšanský

Foto: archív