Finská společnost Kesko Group začala na velkokapacitní přepravu využívat dlouhé kombinace vozidel. Vyřešila tím náročný úkol snižování emisí CO2 a zároveň zvýšila výkony při přepravě. Pro extrémně dlouhé soupravy používá od března tohoto roku dva nové trucky MAN TGX 35.580.
Jednou z hlavních priorit Kesko Group je dosáhnout udržitelné úrovně uhlíkové stopy a minimalizovat negativní ekologický dopad. V duchu tohoto cíle tradiční dopravce se sídlem v Helsinkách neustále optimalizuje své procesy a provoz. Proto využívá k zásobování supermarketů extra dlouhé soupravy již od roku 2015, kdy se ve Finsku konaly pilotní jízdy těchto velkokapacitních kombinací. Silniční „vlaky“ sestávají z tažného vozidla a kloubního přívěsu se 6 nápravami, v některých případech i s možností dvouúrovňového nakládání. Sestavy mohou mít délku až 34 metrů a v závislosti na konfiguraci dokážou přepravit najednou téměř 190 kolečkových kontejnerů.
V březnu 2018 společnost Kesko Logistics svou flotilu „eko-trucků“ doplnila o dvě nová vozidla MAN TGX 35.580, která nasadila na přepravu zboží do velkoobchodů a skladů na západě Finska. Čtyřnápravové podvozky se skříňovými nástavbami jsou vybaveny hospodárným šestiválcovým motorem D38 Euro 6c, který poskytuje maximální točivý moment 2900 Nm již od otáček 900 min-1. Díky tomu dokážou hladce táhnout i těžká přípojná vozidla a soupravy s úctyhodnou délkou až do 31 metrů.